Enemmän kauppaa.

 
 

Kalervo & Company

Myynnin konsultointi

Tarina eräästä suomalaisesta yrityksestä:

Yritys on vuosia kasvanut tasaisesti, tasaisen hitaasti. Tasaisuus on kuitenkin alkanut raastamaan. Haluaisi kasvaa nopeammin, kannattavammin. Tehdä kunnon loikka eteenpäin.

Mutta mistä apu? Tilaukset tulevat pääasiassa vanhoilta kumppaneilta vuosia sitten sovittuun hintaan. Ei niitä nyt kehtaa korottaakaan.

Yrityksessä on alettu miettiä, pitäisikö aktivoitua myynnissä, ettei vain olla aktiivisten ostajien armoilla. Haluttaisiin olla aktiivisia ostajia ja aktiivisia myyjiä ja tehdä siten parempikatteista kauppaa.

Viimeaikoina ollaan alettu heräämään siihen, että oikeasti tehdään aika huonoa bisnestä. Miten me saadaan taas takaisin se sama innostus, mikä oli yrityksen alkuvaiheessa?

Miten tästä taas ponnistetaan? Ei se kai auta muu, kuin alkaa tekemään taas 15 tuntista päivää.

Onko tuttu tilanne teilläkin?

Ravitse mieltäsi kysymyksellä: mikä on myyjän tehokkuusaste?

Eli kuinka tehokkaasti hän käyttää aikansa siihen tärkeimpään asiaan: kaupan tekoon?

Kalervo ottaa kädestä kiinni ja näyttää miten homma toimii

Tarjoamme käyttöösi kaupanteon ammattilaisen, joka:

  1. Tutkii, kokeilee ja näyttää, miten asiakkaita saa tehokkaimmin.

  2. Sopii tapaamisia asiakkaiden kanssa.

  3. Tekee joitakin kauppoja teidän tuotteilla tai palveluilla, kuin se olisi hänen omansa.

  4. Dokumentoi havaintojaan ja auttaa muodostamaan selkeän kaupanteon mallin: mikä toimii ja mikä ei.

  5. Valmentaa tarvittavia henkilöitä organisaatiossanne.

  6. Keskustelee markkinointitiimin kanssa havainnoistaan asiakasrajapinnassa.

Pääsette siis näkemään ja kokemaan kaupanteon ammattilaisen työssä ja imemään sen osaamisen itseenne ja yritykseenne.

Ei siis mitään sivukonttorista osoittelua, että tee näin tai näin. Ei taitoja sillä tavalla siirretä henkilöltä toiselle, vaan käytännön tekemisen ja valmennuksen kautta.

Ymmärtääksesi mistä hommassa on kyse, sinun on kyettävä kaikilla aisteilla havainnoimaan mestarin työskentelyä.

Siirrämme kaupankäynnin parhaat käytännöt teidän selkäytimiin, jotta voitte itse kasvaa oman bisneksenne mestareiksi.

Yhteistyö toimii näin:

  1. Kartoitetaan teidän kaupankäynnin nykytilanne ja analysoidaan se.

  2. Muodostetaan sen perusteella strategia: mitä seuraavaksi kannattaa tehdä?

  3. Kirkastetaan visiota ja asetetaan tavoitteet sen toteutumiseksi.

  4. Tehdään suunnitelma ja aletaan toteuttamaan sitä yhdessä.

  5. Seurataan tulosten kehittymistä ja kehitetään systeemiä.

  6. Kun varmuus tekemiseen alkaa löytyä, alkaa itsenäinen työ. Valmentaja astuu sivuun ja antaa vinkkejä tarvittaessa.

Kokeillaanko tätä?

Varaa aika puhelinkonsultoinnnille, jossa pureudutaan lyhyesti, mutta intensiivisesti kaupantekonne haasteisiin. Varaa aika tästä.